WebSupport blog

Prečo nás zákazníci milujú?

Pre našich zákazníkov sme jednotkou vo veľa smeroch. Ale jednou z najdôležitejších je naša podpora a servis, ktorý im dodávame. Namiesto reklamných rečí, si pozrime fakty. Toto je týždenný report, ktorý mi dnes prišiel z Nicereply.com k nášmu fanatickému helpdesku.

Zo 101 hodnotení za posledný týždeň, bola spokojnosť 9.91 z 10.  Čiže naši zákazníci ľúbia náš helpdesk na 99,1% 🙂

 + malý bonus:

Jedna naša pracovníčka má už vyše 1000 hodnotení a jej priemer je 9,76 z 10.

 

Pre lepšie pochopenie pridávam aj menšiu ukážku v komentároch hodnotiacich zákazníkov:

Máte najlepší helpdesk nielen z firiem z vášho oboru, ale celkovo na Slovensku (Vrátane všetkých firiem, v ktorých som kedy pracoval). Viem o čom hovorím, buďte hrdí na svojich pracovníkov, ktorí riešia problémy tak promptne, že niekedy mám pocit že sa to tak rýchlo ani nedá.

 

Odpovedala mi Lenka Filipová, to je moja obľúbená speváčka, Ďakujem. 🙂

 

Dakujem, ze vidim a mozem zazit, ze sa to da aj inak (inak ako je v nasej krajine zlym zvykom)! Ostante aspon tak super ako ste 🙂


cakal som odpoved do 48 hodin, nie do 20 minutiek 😀 diky chalani – vedel som ze na websupport je spolahnutie aj v inych veciach ako hostingu 🙂

 

Klobuk dolu. Do 7 dni vyhoviet zakaznikovi na poziadavku o pridanie moznosti do webadmina, je bohovske. Klobuk dolu 🙂


Chlapi no nemam slov 🙂 ste super rychli !

 

Dakujem, ze ste mali so mnou strpenie dnes cely den 🙂


Děkuji za Vaši odpověd Váš přístup by si měli vzit jiné služby za příklad pro své podnikání.Ještě jednou děkuji za odpověd s pozdravem Kohlíček Ol.


Přístup se snahou vyřešit problém. Děkuji.

 

som rad, ze sa mozem v kazdej chvili bez prietahov obratit na Vas a teda ze veci funguju tak ako maju.

 


Michal Truban- CEO at WebSupport.sk
mail: truban@websupport.sk
twitter: @michal_truban

Komentáre