Preskočiť na obsah
Kategórie
Business Zákulisie

Prečo nás zákazníci milujú?

Pre našich zákazníkov sme jednotkou vo veľa smeroch. Ale jednou z najdôležitejších je naša podpora a servis, ktorý im dodávame. Namiesto reklamných rečí, si pozrime fakty. Toto je týždenný report, ktorý mi dnes prišiel z Nicereply.com k nášmu fanatickému helpdesku.

Zo 101 hodnotení za posledný týždeň, bola spokojnosť 9.91 z 10.  Čiže naši zákazníci ľúbia náš helpdesk na 99,1% 🙂

 + malý bonus:

Jedna naša pracovníčka má už vyše 1000 hodnotení a jej priemer je 9,76 z 10.

 

Pre lepšie pochopenie pridávam aj menšiu ukážku v komentároch hodnotiacich zákazníkov:

Máte najlepší helpdesk nielen z firiem z vášho oboru, ale celkovo na Slovensku (Vrátane všetkých firiem, v ktorých som kedy pracoval). Viem o čom hovorím, buďte hrdí na svojich pracovníkov, ktorí riešia problémy tak promptne, že niekedy mám pocit že sa to tak rýchlo ani nedá.

 

Odpovedala mi Lenka Filipová, to je moja obľúbená speváčka, Ďakujem. 🙂

 

Dakujem, ze vidim a mozem zazit, ze sa to da aj inak (inak ako je v nasej krajine zlym zvykom)! Ostante aspon tak super ako ste 🙂


cakal som odpoved do 48 hodin, nie do 20 minutiek 😀 diky chalani – vedel som ze na websupport je spolahnutie aj v inych veciach ako hostingu 🙂

 

Klobuk dolu. Do 7 dni vyhoviet zakaznikovi na poziadavku o pridanie moznosti do webadmina, je bohovske. Klobuk dolu 🙂


Chlapi no nemam slov 🙂 ste super rychli !

 

Dakujem, ze ste mali so mnou strpenie dnes cely den 🙂


Děkuji za Vaši odpověd Váš přístup by si měli vzit jiné služby za příklad pro své podnikání.Ještě jednou děkuji za odpověd s pozdravem Kohlíček Ol.


Přístup se snahou vyřešit problém. Děkuji.

 

som rad, ze sa mozem v kazdej chvili bez prietahov obratit na Vas a teda ze veci funguju tak ako maju.

 


Michal Truban- CEO at WebSupport.sk
mail: truban@websupport.sk
twitter: @michal_truban
Michal Truban

Autor: Michal Truban

Mišo je prirodzeným dôkazom toho, že poctivý biznis sa dá robiť aj v teniskách a bez zbytočných oficialít. Je zakladateľ WebSupportu, startupu Nicereply, InHiro či inteligentnej stoličky Neseda.

20 odpovedí na “Prečo nás zákazníci milujú?”

Mne sa paci, ze aj neznejsie pohlavie nieje vobec ani o kusek technicky horsie ako panske zastupenie 🙂

Odpovedať

„cakal som odpoved do 48 hodin, nie do 20 minutiek 😀 diky chalani – vedel som ze na websupport je spolahnutie aj v inych veciach ako hostingu :)“ … toto som necakal ze zaradite aj sem :)))) dikes a podotykam bola to nedela okolo 22.30

Odpovedať

9.91 z 10 nieje 99.91 ale 99.1%
🙂

Odpovedať

okolo Vašej firmy je toľko energie, že si založím u Vás hosting len tak, pre radosť 🙂

Odpovedať

Websupport mi tolko x pomohol, ze keby som chcel davat za vsetku pomoc piva, tak si musim otvorit krcmu. 🙂 Najvacsim stastim pred rokmi ake som mal bolo, ze som sa spytal na BH irc kde kupit hosting a poradili mi websupport. Vtedy sa to vsetko zacalo 🙂 a bude to trvat az do mojej staroby a hadam aj dalsie generacie.

Websupport helpdesk a celkovo ludi vo websupporte by som charakterizoval: Predstavte si 5 dveri a jedneho zolika. Vsetky tieto dvere predstavuju stupen narocnosti aby sa problemy cez ne dostali. Ak vam chce niekto uskodit prejde prvymi (stale mozte pouzit super zolika Websupport zolik), potom sa stane nahoda prejde druhymi (stale mozte pouzit super zolika Websupport zolik), tretie dvere to uz mate pruser(stale mozte pouzit super zolika Websupport zolik). Stvrte a piate dvere, to si myslite, ze sa neda prekonat no raz za zivot sa vam to stane. 🙂 ked ta pliaga prejde cez piate dvere je tam obrovsky mur s napisom Websupport. 🙂

Pointa:
Mate prakticky moznost zastavit problem vzdy pomocou Websupportu. No aj ked to dojde do uplnych krajnosti a extremov vzdy tu bude ten mur 🙂 Websupport, kde sa to skonci a vy si mozete vydychnut, pousmiat sa a povedat hadam ani neexistuje problem co by sa nedal vyriesit.

WS Dakujem.

Odpovedať

Hehe aj môj respond na nice reply tam je 😀 Ja som dal tip na pridanie
moznosti znefunkcnenia subdomeny admin.* na domene a oni spravili na vsetky (admin, webmail, mail…) a navyse to trvalo presne 7 DNI! a admin mi odpisal ze „Je to hotove!“ v Nedelu o 22:48 tusim 😀 Takze WS – NICE! díky

Odpovedať

Support sa paci aj mne, si pameram asi 4 roky dozadu ako mi stanojr spravil support okolo 2 rano ak si dobre pametam…inde by ma poslali s takou poziadavkou doprec :-)))

Odpovedať

Za nasu firmu mozem povedat, ze sme vcelku spokojni. Teda mali sme par problemov, ale vsetko sa riesilo promptne. Nasich klientov hostujeme uz len vyhradne u vas (pokym teda nechcu hostovat u seba na pofidernych serveroch).

Dik 🙂

Odpovedať

Nemozem urobit nic ine, ako pridat sa k pochvalnym odam na Vasu spolocnost. V rekordne kratkom case mi vzdy pomohli vyriesit vsetky niekedy zvlastne poziadavky mojich zakaznikov. Nech sa dari.

Odpovedať

Ja sa takisto pripájam. Z helpdesku mi prišla odpoveď do 15 minút a niečo také rýchle sa mi za tie roky stalo len 2-krát…u WS! 🙂 Takisto sa chcem poďakovať aj Michalovi Trubanovi za jeho obrovskú ochotu a snahu pomôcť, keď to potrebujem. Ste naozaj super tím ľudí. Len tak ďalej!

Odpovedať

Ešte doplním, že 2-krát len preto, že vo WebSupporte všetko ide tak ako má a niekedy nemám prečo písať na helpdesk. 🙂 To aby sa zle nepochopilo… 🙂

Odpovedať

to musí byť fajná partija ľudí. na tom vašom helpdesku.
Ja tiež robím v podobnej brandži len že v menšom.
Nepotrebujete kolegu?
Dá sa robiť aj na diaľku alebo je potrebné byť v kancelárii?

Odpovedať

help desk som sice este nemal sancu vyuzit (zatial ficim bez problemov), ale Lenka Filipova je aj tak super 😉

Odpovedať
Na navsteve vo WebSupporte - jadud's blog - On a mission to make the Internet a better placehovorí:

[…] Najfanatickejsia podpora. Najvacsi registrator domen podla DNS. Charizmaticky a najpotetovanejsi CEO na Slovensku. Pytas sa co maju tieto tri veci spolocne? Menovatela – WebSupport.sk. […]

Odpovedať

Moje skusenosti su opacne. Mozno 50% komunikacie s WS helpdeskom bolo utrpenie. Mnozstvo nepresnosti, chyb(nemyslim gramatickych), evidentnych nezmyslov a dokonca protirecenia. Na prvykrat sa mi podarilo vybavit minimum veci. Kedze som asi jediny s takymito skusenostami(preco prave ja!?), dalo by sa povedat, ze by ich pricina mohla byt u mna.. ale prisaham, ze som vzdy vecny a slusny. inak som WS fanda, ale ta podpora.. brrr.

Odpovedať

Snazime sa robit maximum, aby boli problemy zakaznikov co najskor vyriesene, ale sme ludia a robime chyby. Ak mate takuto skusenost, dajte nam feedback (cim konkretnejsi, tym lepsi), nech sa mozeme poucit a chyby neopakovat.

Odpovedať

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *